پیانو طرح آکوستیک یاماها YAMAHA P225 PRO
اگه دنبال یه پیانو هستید که هم حس و حال پیانوهای آکوستیک سنتی رو داشته باشه و هم با تکنولوژی روز کار کنه، پیانو طرح آکوستیک یاماها مدل YAMAHA P-225 PRO همونه که میخواید! این مدل برای کسایی ساخته شده که تازه دارن پیانو زدن رو شروع میکنن یا تا سطح نیمهحرفهای پیش رفتن. بدنه چوبی قشنگش شبیه پیانوهای کلاسیک قدیمی (upright) ساخته شده و حسابی به خونه یا استودیوی شما کلاس میده. صفحهکلید ۸۸ کلیدی Graded Hammer Compact (GHC) طوری طراحی شده که حس واقعی پیانوهای گرونقیمت رو میده؛ کلیدهای پایین (باس) یه کم سنگینترن و کلیدهای بالا (تربل) سبکتر، که باعث میشه نواختن راحت و تکنیکهای مختلف رو بتونید آسون تمرین کنید.
صدای این پیانو از پیانو کنسرت گرند Yamaha CFX نمونهبرداری شده، یه صدای شفاف و غنی که با پلیفونی ۱۹۲ نت اجازه میده کلی نت رو همزمان بزنید بدون اینکه صدا قطع بشه. افکتهایی مثل ریورب ۴ نوع و دمپر رزونانس به صدا عمق و حس و حال یه کنسرت واقعی میدن. حالا اگه بخوام عامیانه بگم، انگار داری تو یه سالن بزرگ کنسرت میزنی، ولی تو خونه خودت!
این مدل با ۲۴ صدای پیشفرض (مثل پیانو گرند، الکتریک، ارگان و استرینگ) برای هر سبکی از کلاسیک تا پاپ و جاز جواب میده. اتصال USB و بلوتوث به اپلیکیشن Yamaha Smart Pianist کار رو راحت کرده؛ میتونید نتهاتون رو ضبط کنید، ویرایش کنید یا با آهنگهای آماده تمرین کنید. بلندگوهای ۷ وات دوگانه صدایی شفاف و قوی برای تمرین تو خونه میدن و اگه بخواید شبها بدون سر و صدا بنوازید، دو تا جک هدفون داره که حسابی به کار میاد.
بدنه چوبی طرح آکوستیک این پیانو نه تنها قشنگه، بلکه باعث میشه صدا طبیعیتر به گوش برسه و انگار یه پیانو آکوستیک واقعی تو خونه دارید. تو ایران که آب و هوا فرق داره، این مدل چون دیجیتالِ، نیازی به کوک کردن نداره و حسابی دووم میاره. برند یاماها از سال ۱۸۸۷ داره سازهای باکیفیت میسازه و این مدل با فناوری Pure CF Sound Engine، فاصله بین پیانوهای دیجیتال و آکوستیک رو حسابی کم کرده.
ما تو آداک پیانو این مدل رو با گارانتی ۳ ساله (که از خیلی جاها بیشتره) و یه پکیج کامل شامل صندلی یاماها، پدال برنجی ۳ تایی، شال کلاویه و آداپتور اورجینال ارائه میدیم که خیالتون از همه چی راحت باشه. تازه، میتونید اقساطی بدون سود بخرید: فقط ۵۷.۵ میلیون پیشپرداخت و ۵ قسط ۱۱.۵ میلیونی! ارسال رایگان برای تهران و کرج و پرداخت در محل هم داریم که خرید رو آسونتر میکنه. اگه نگران اصل بودن کالا هستید، خیالتون راحت، چون آداک نمایندگی رسمی یاماهاست و همه چی مستقیم از سایت رسمی تأمین میشه.
کاربرها میگن حس کلیدهای GHC خیلی طبیعی و نواختن رو لذتبخش میکنه. قابلیت ضبط ۲ تراک و ۲۰ ریتم همراه هم برای تمرین و یادگیری حسابی به کار میاد. YAMAHA P-225 PRO دروازهای به دنیای موسیقی و آرامشه – همین حالا با واتساپ تماس بگیر یا به سبد خرید اضافه کن و با ۵٪ تخفیف نقدی، لذت نوازندگی رو شروع کن.
بررسی جامع پیانو طرح آکوستیک یاماها مدل YAMAHA P-225 PRO همه چی درباره این ساز جذاب
سلام به همه دوستای عاشق موسیقی! من میلاد دولتیاریام، با ۱۲ سال تجربه تو نوازندگی، آموزش و بررسی سازهای دیجیتال و آکوستیک. تو این سالها با کلی مدل یاماها کار کردم و همیشه کیفیتشون منو شگفتزده کرده. حالا میخوام درباره پیانو طرح آکوستیک یاماها مدل P-225 PRO حسابی باهاتون گپ بزنم. این مدل که ما تو آداک پیانو با بدنه چوبی شبیه پیانوهای آکوستیک درستش کردیم، ترکیبی از حس سنتی و تکنولوژی امروزیه. این بررسی رو با تستهای خودم تو استودیو و خونه و مشخصات رسمی یاماها نوشتم تا همه جزئیات رو ساده و کامل بدونید. قراره حسابی عمیق بریم تو ویژگیهاش، از حس کلیدها تا نگهداری و خرید. آمادهاید؟ بزن بریم.
چرا P-225 PRO اینقدر دوستداشتنیه؟
یاماها از سال ۱۸۸۷ داره تو دنیای موسیقی غوغا میکنه و با نوآوریهاش، کار نوازندهها رو راحت کرده. مدل P-225 از سری P یاماها برای کسایی ساخته شده که تازه دارن پیانو یاد میگیرن یا تا سطح نیمهحرفهای پیش رفتن. اما چیزی که این مدل رو تو ایران خاص میکنه، نسخه طرح آکوستیک آداک پیانوست. بدنه چوبی این مدل شبیه پیانوهای قدیمی و کلاسیک (upright) ساخته شده و حسابی حس حرفهای بودن میده. ابعاد جمعوجورش (عرض ۱۳۵۶ میلیمتر، ارتفاع ۸۱ میلیمتر بدون پایه نت و ۱۴۲ میلیمتر با پایه، عمق ۲۹۵ میلیمتر) باعث میشه تو خونههای کوچیک هم راحت جا بشه. وزن ۱۱.۷ کیلوگرمیش هم نشون میده بدنه محکمی داره که حس یه ساز سنتی رو منتقل میکنه.
این پیانو برای کسایی عالیه که میخوان حس و حال پیانو آکوستیک رو داشته باشن، بدون اینکه دردسرهای نگهداری مثل کوک کردن مداوم یا حساسیت به رطوبت رو تحمل کنن. تو ایران که آب و هوا تو شهرهای مختلف فرق داره، این مدل چون دیجیتالِ، همیشه آماده نواختنه و ظاهر قشنگش رو حفظ میکنه. حالا بریم ببینیم چه ویژگیهای باحالی داره.
صفحهکلید حس نواختن مثل پیانوهای گرونقیمت
وقتی دستت رو میذاری رو کلیدهای یه پیانو، اولین چیزی که حس میکنی کیفیت اونهاست. P-225 با ۸۸ کلید Graded Hammer Compact (GHC) و کلیدهای مشکی مات ساخته شده که حس وزندار پیانوهای آکوستیک گرونقیمت رو شبیهسازی میکنه. یعنی چی؟ کلیدهای پایین (باس) یه کم سنگینترن و کلیدهای بالا (تربل) سبکتر، درست مثل پیانوهای گرند تو سالنهای کنسرت. من خودم چند ساعت باهاش قطعاتی مثل باخ و شوپن زدم و انگشتام حس طبیعی و راحتی داشتن.
حساسیت تاچ (Touch Sensitivity) تو ۴ سطح مختلف (سخت، متوسط، نرم، ثابت) تنظیم میشه. مثلاً اگه بخواید صدای قویتری دربیارید، میتونید حالت سخت رو انتخاب کنید که انگار داری با یه پیانو کنسرت واقعی کار میکنی. کلیدهای مشکی مات هم باعث میشن انگشتات نلغزن، حتی اگه دستت عرق کرده باشه. بدنه چوبی طرح آکوستیک باعث میشه لرزش کلیدها حس طبیعیتری داشته باشه، انگار داری با یه پیانو سنتی میزنی. اگه تازهکارید، این صفحهکلید کمک میکنه تکنیک درست رو از همون اول یاد بگیرید. یه ویژگی باحال دیگه Key-off Samples هست که صدای رها شدن کلیدها رو شبیهسازی میکنه، یه جزئیات ریز ولی مهم. Virtual Resonance Modeling Lite (VRM Lite) هم رزونانس رشتههای پیانو رو مدل میکنه که حسابی حس واقعی به نواختن میده. من ساعتها باهاش تمرین کردم و میگم برای تمرین روزانه، هیچی کم نداره.
موتور صدا صدایی که دلت رو میبره
صدا قلب هر پیانوییه و P-225 اینجا حسابی میدرخشه. این مدل با موتور Pure CF Sound Engine و نمونهبرداری از پیانو کنسرت گرند Yamaha CFX ساخته شده، یه پیانوی معروف که تو سالنهای بزرگ دنیا استفاده میشه. با فناوری Advanced Wave Memory، صدا غنی و پر از لایههای مختلفه، انگار داری تو یه سالن کنسرت واقعی میزنی. پلیفونی ۱۹۲ نت یعنی میتونی کلی نت رو همزمان بزنی، مثلاً آکوردهای پیچیده با پدال، بدون اینکه صدا قطع بشه. من یه قطعه پر از آکوردهای شلوغ زدم و هیچ نتی گم نشد – حسابی خیالم راحت بود!
این پیانو ۲۴ صدای پیشفرض داره، از پیانو گرند بگیر تا الکتریک، ارگان و استرینگ. مثلاً صدای پیانو الکتریک برای آهنگهای پاپ و جاز خیلی باحاله و حس مدلهای قدیمی رو میده. بدنه چوبی طرح آکوستیک باعث میشه این صداها رزونانس طبیعیتری داشته باشن و انگار از یه پیانو واقعی پخش میشن. اگه دنبال تنوع تو سبکهای موسیقی هستید، این مدل حسابی به کارتون میاد.
افکتها صدا رو به دلخواه خودت بساز
یاماها تو P-225 کلی افکت باحال گذاشته که میتونی صدا رو هر جور دوست داری تنظیم کنی. ۴ نوع ریورب (اتاق، سالن، استیج، کلیسا) حس نواختن تو فضاهای مختلف رو میده. مثلاً من عاشق ریورب سالنام، چون حس میکنم تو یه سالن کنسرت بزرگ دارم میزنم – برای قطعات کلاسیک عالیه. Wall EQ باعث میشه اگه پیانو رو نزدیک دیوار گذاشتید، صدا همچنان متعادل بمونه، که تو خونههای کوچیک ایرانی حسابی به کار میاد. Intelligent Acoustic Control (IAC) تعادل بین صداهای بم و زیر رو تو حجمهای پایین حفظ میکنه، یعنی حتی اگه نصفهشب بخواید تمرین کنید، صدا طبیعی میمونه. Stereophonic Optimizer برای هدفون باحاله، چون صدا رو گستردهتر میکنه و حس میکنی رو صحنهای. Sound Boost هم حجم صدا رو بدون نویز بالا میبره. یه چیز دیگه که خیلی دوست دارم، VRM Lite هست که رزونانس رشتههای پیانو رو شبیهسازی میکنه – انگار رشتههای واقعی دارن با هم میلرزن. این جزئیات باعث میشه حس یه پیانو آکوستیک واقعی داشته باشی.
عملکردها پر از امکانات برای خلاقیت و یادگیری
P-225 کلی قابلیت داره که چه برای تمرین تنهایی، چه یادگیری و چه اجرا با گروه، کار رو راحت میکنه. Dual/Layers بهت اجازه میده دو تا صدا رو با هم قاطی کنی، مثلاً پیانو گرند با استرینگ برای آهنگهای احساسی و رمانتیک. Split صفحهکلید رو دو قسمت میکنه، یعنی دست چپ میتونه خط باس (مثل بیس گیتار) بزنه و دست راست ملودی – برای جاز و پاپ عالیه. Duo هم برای آموزش باحاله؛ صفحهکلید رو به دو بخش برابر تقسیم میکنه که دو نفر (مثلاً معلم و شاگرد) بتونن همزمان بزنن. من تو کلاسهام از این استفاده کردم و دیدم چقدر یادگیری رو جذاب میکنه.
این مدل ۲۰ ریتم همراه داره (مثل والتز، جاز، راک) که برای تمرین حس ریتمیک خیلی به کار میاد، مخصوصاً اگه بخواید آهنگهای پاپ بسازید. مترونوم (با تمپو ۵ تا ۲۸۰ ضربه در دقیقه) برای تمرین قطعات پیچیده دقیق عمل میکنه. Transpose (از -۶ تا +۶ نیمپرده) باعث میشه راحت با خواننده یا گروه هماهنگ بشید. Tuning دقیق (۴۱۴.۸ تا ۴۶۶.۸ هرتز) هم برای حرفهایها که با گروه کار میکنن خیلی به کار میاد. یه چیز باحال دیگه، اتصال بلوتوث به اپلیکیشن Smart Pianist یاماهاست که میتونید نتها رو ضبط کنید، ویرایش کنید یا با آهنگهای آماده تمرین کنید – برای کسایی که تازه شروع کردن، این اپ خیلی کمک میکنه.
اتصالات همه چی برای دنیای دیجیتال
امروزه یه پیانو باید حسابی متصل باشه! P-225 با دو جک هدفون، AUX OUT برای اتصال به آمپلیفایر، USB to Host برای MIDI و بلوتوث، همه نیازها رو برآورده میکنه. میتونید به کامپیوتر یا گوشی وصل بشید، با اپلیکیشن Smart Pianist کار کنید یا حتی موسیقی از گوشی پخش کنید و همراهش بنوازید. پدال برنجی ۳ تایی (دامپر، ساستینو، سافت) با قابلیت نیمپدال، کنترل دقیقی بهت میده که تو مدلهای ارزونتر پیدا نمیشه. منبع تغذیه DC 12V با آداپتور PA-150 فقط ۹ وات مصرف میکنه و گرما تولید نمیکنه – حسابی بهصرفهست.
بلندگوها صدای شفاف برای خونه
بلندگوهای دوگانه (۱۲x۸ سانتیمتر + ۵ سانتیمتر، ۷ وات هر کدوم) صدایی شفاف و قوی تولید میکنن که برای تمرین تو خونه عالیه. بدنه چوبی طرح آکوستیک باعث میشه صدا غنیتر به گوش برسه – من تست کردم و دیدم برای فضای خونه کافیه. اگه بخواید تو سالن بزرگ اجرا کنید، فقط یه آمپ خارجی لازم دارید.
آهنگها و ضبط یادگیری رو باحالتر کن
P-225 با ۳۰۳ آهنگ پیشفرض (کلاسیک و پاپ) میتونه حسابی بهتون الهام بده. قابلیت ضبط MIDI با ۲ تراک و ظرفیت ۱۰۰ کیلوبایت (حدود ۱۱ هزار نت) اجازه میده اجراهاتون رو ذخیره کنید و بعداً ویرایش کنید. این برای کسایی که دارن پیانو یاد میگیرن خیلی به کار میاد، چون میتونن پیشرفتشون رو ببینن.
طراحی و نگهداری قشنگ و بیدردسر
بدنه چوبی طرح آکوستیک تو ۴ رنگ (مشکی، قهوهای، سفید، بلوطی) این پیانو رو به یه قطعه دکور قشنگ تبدیل کرده که تو هر خونهای جا میگیره. پکیج کامل شامل صندلی یاماها، پدال برنجی ۳ تایی، شال کلاویه و آداپتور اورجینال همه چی رو برای شروع آماده میکنه. چون این مدل دیجیتالِ، نیازی به کوک کردن نداره و فقط کافیه هر چند وقت یه بار گردگیریش کنید. تو ایران که رطوبت و دما فرق داره، این مدل حسابی دووم میاره. گارانتی ۳ ساله آداک پیانو و ضمانت ۷ روزه بازگشت هم خیالتون رو از کیفیت و خدمات راحت میکنه. با خرید اقساطی بدون سود و پرداخت در محل، هیچ بهونهای برای نخریدن ندارید.
چرا P-225 PRO رو بخریم؟
P-225 PRO یه پیانوی همهچیزتمومه که حس و حال آکوستیک رو با راحتی دیجیتال قاطی کرده. چه بخواید تازه شروع کنید، چه دنبال یه ساز حرفهای باشید، این مدل با صدای CFX، کلیدهای GHC و اتصال بلوتوث، حسابی شما رو راضی میکنه. همین حالا تماس با واتساپ بگیرید یا به سبد خرید اضافه کنید – فقط تعداد کمی وجود داره با ۵٪ تخفیف نقدی و ارسال رایگان تهران/کرج، وقتشه که لذت نوازندگی رو شروع کنید.
سوالات متداول درباره پیانو طرح آکوستیک یاماها مدل YAMAHA P-225 PRO
- این پیانو برای چه کسایی مناسبه؟
برای هر کسی که بخواد پیانو یاد بگیره یا حرفهایتر بزنه! چه تازهکار باشید، چه نیمهحرفهای، این مدل با حس کلیدها و صدای باحالش به کارتون میاد.
- فرق این مدل با P-225 معمولی چیه؟
نسخه طرح آکوستیک ما بدنه چوبی داره که صدا رو طبیعیتر میکنه و قشنگتره. پدال برنجی ۳ تایی و صندلی یاماها هم تو پکیجشه.
- برای یادگیری پیانو خوبه؟
آره، حسابی! با حالت Duo برای تمرین دو نفره، مترونوم، ضبط ۲ تراک، ۲۰ ریتم و اپلیکیشن Smart Pianist، یادگیری رو راحت و باحال میکنه.
- خرید اقساطی چطوره؟
خیلی ساده. تو واتساپ بپرسید تا راهنمایی کنیم.
- گارانتی و خدماتش چطوره؟
گارانتی ۳ ساله آداک پیانو داریم که تعمیر و پشتیبانی رو پوشش میده. ۷ ر که خیالتون راحت باشه.
- چی همراهش میاد؟
یه پکیج کامل: صندلی یاماها، پدال برنجی ۳ تایی، شال کلاویه و آداپتور اورجینال.
- نیاز به کوک کردن داره؟
نه، چون دیجیتالِ، هیچی لازم نداره جز گردگیری ساده.
- میتونم به گوشی یا کامپیوتر وصلش کنم؟
آره، با USB و بلوتوث به اپ Smart Pianist وصل میشه و میتونید ضبط یا ویرایش کنید.
- کیفیت صداش چطوره؟
صدای CFX با پلیفونی ۱۹۲ نت و بلندگوهای ۷ وات، خیلی شفاف و قویه.
- ارسال و پرداخت چطوره؟
در حال حاضر با توجه به شرایط ویژه پرداخت و پایین ترین قیمت فروش امکان ارسال رایگان وجود ندارد. پرداخت هم میتونه تو محل باشه.
- چه رنگهایی داره؟مشکی، قهوهای، سفید و بلوطی – موقع خرید بگید کدوم رو دوست دارید!
- برای اجرای زنده مناسبه؟
برای فضاهای کوچیک آره، برای سالنهای بزرگ یه آمپلیفایر خارجی لازم داره.
- اصل بودن کالا چطور تضمین میشه؟
آداک نمایندگی رسمی یاماهاست، کالا مستقیم از سایت رسمی میاد و گارانتی ۳ ساله داره.
مشخصات فنی
| ویژگی |
مشخصات |
| تعداد کلاویه |
۸۸ عدد |
| نوع کلاویه |
Graded Hammer Compact (GHC) با کلیدهای مشکی مات |
| حساسیت تاچ |
Hard/Medium/Soft/Fixed |
| پلیفونی |
۱۹۲ نت |
| تعداد صدا |
۲۴ عدد (پیانو گرند، الکتریک، ارگان، استرینگ) |
| منبع صدا |
Pure CF Sound Engine – نمونهبرداری Yamaha CFX |
| بلندگوها |
(۱۲x۸cm + ۵cm) x ۲، ۷ وات x ۲ |
| افکتها |
ریورب (۴ نوع)، VRM Lite، IAC، Stereophonic Optimizer |
| عملکردها |
Dual/Layers، Split، Duo، ۲۰ ریتم، مترونوم |
| اتصالات |
USB to Host، بلوتوث، AUX OUT، ۲ جک هدفون |
| پدال |
۳ تایی برنجی (دامپر، ساستینو، سافت) با نیمپدال |
| وزن |
۱۱.۷ کیلوگرم |
| ابعاد |
۱۳۵۶x۸۱x۲۹۵ میلیمتر (بدون پایه نت) |
نقد و بررسی
0.0 نسیم نادی
11 آبان 1404
ممنون از مجموعه آداک هم با صبر و حوصله خیلی زیادی به حرفای من گوش دادن و در خصوص شزایط پرداخت خیلی بهم کمک کردن سازم خیلی خوشگله و از نظر کیفیت حرف نداره
0.0 میلاد دولتیاری
28 آبان 1404
بسیار خوشحالم از اینکه تونستیم مفید واقع بشیم مرسی از انرژی خوب تون🙏
0.0 دانیال چناران
15 آبان 1404
تازهکارم و استادم P-225 رو پیشنهاد داد. راست میگفتن کلیدها حساسیت ۴ سطح دارن، راحت تنظیمش کردم روی متوسط. صدای گرندش با Stereophonic Optimizer تو هدفون انگار تو سالنم کنسرتم بدنه چوبیش هم صدا رو طبیعیتر میکنه، تو آپارتمانم عالیه. هر کی میاد خونه مون متوجه نمیشه دیجیتاله در نگاه اول من رنگ مشکیشو بیشتر دوست داشتم اقساط آداک هم راحت بود، ممنون
0.0 میلاد دولتیاری
28 آبان 1404
دانیال جان خوشحالم با همه سخت گیری هایی که داشتی بالاخره تونستی سازی که از همه جهت راضیت کنه رو تهیه کنی. ممنونم بابت نوشتن نظرت و انرژی مثبتت🙏
0.0 یونس ناجی
27 آبان 1404
شرایط اقساط شون واقعیه از همه مهم تر سود هم نداشت. من کل بازار و گشتم برای ساز با کیفیت و قیمت خوب اکثرا حرف و عمل یکی نبود ظاهر سازها اصلا شبیه به پیانو نبود.تنها جایی بود که همه حرفایی که زده بودن تو وب سایت و تبلیغات شون بهش عمل کردن. برخورد فروشنده هم خوب بود سعی نداشت با زور بهم بفروشه. ظاهر ساز هم خیلی خوبه من راضیم از خریدم پیشنهاد می کنم
0.0 میلاد دولتیاری
28 آبان 1404
یونس عزیز ممنونم از حس و انرژی خوبت
اینکه تونستیم نسبت به نیازی که داشتی سرویس و خدمات ارائه بدیم و از تیم مون راضی بودی، بزرگترین جایزهست برامون.
خوشحالم همهچیز همونطور شد که قول داده بودیم و تونستیم حس خوب بهت بدیم.
امیدوارم پیانو سالها همراهت باشه و کلی باهاش خاطره بسازی
مرسی که بخشی از خانوادهمون شدی و نظرت رو نوشتی و کلی حال خوب بهمون هدیه دادی 🙏
0.0 زهرا سالک
13 بهمن 1404
قیمت نسبت به فروشگاه های مختلفی که رفتم مناسب تر بود اونم با اختلاف زیاد. کابین ساز دقیقا پیانو آکوستیک. از خریدم راضیم تحویل واقعا در لحظه بود.
0.0 میلاد دولتیاری
23 اسفند 1404
سرکار خانوم سالک بسیار خوشحالم که مجموعه ما تونسته انتظاراتی که از فرآیند خرید و محصول مورد نظرتون داشتید رو برآورده کنه. ممنونم از انرژی خوب تون به امید اتفاقات بهتر و شگفت انگیز برای خانواده محترم سالک🙏
0.0 بهنام والاخانی
3 اسفند 1404
قبل از این که از آقای دولتیاری خرید کنم.
فروشگاه دیگه ای خرید کرده بودم. بهم گفتن همون روز تحویل میدن اما 4 روز منو درگیر کردن و با جواب سربالا سازو بهم ندادن و با پیگیری خیلی زیادی تونستم یه هفته بعدش پولمو از فروشنده پس بگیرم. زمان تماس گرفتن با آقای دولتیاری با این شک و شبه که واقعا راست میگن ساز و زمان خرید تحویل میدن رفتم و حتی با خودم باربر بردم. برخوردشون عالی بود خیلی صبور همه شک و شبه های منو برطرف کردن در خصوص ساز و خرید همون لحظه هم ساز و تست کردن و بهم تحویل دادن. کسب و کارتون پر رونق
0.0 میلاد دولتیاری
23 اسفند 1404
بهنام عزیز. ممنونم نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی متاسفانه از این دست اتفاقات به علت در نظر گرفتن نفع فردی به جای نفع جمعی چندین مورد رخ داده و ما یکی از مسائلی که باهاش درگیریم در پروسه راهنمایی و مشاوره شنیدن نگرانی عزیزان خریدار و دلگرمی دادن به عزیزان به همراه اطمینان جهت تسهیل فرآیند خرید هست. در طی این پروسه وظیفه خودمون می دونیم که با راهنمایی درست و پاکسازی ذهن مشتری از اطلاعات اشتباه که در طی تلفن ها و سرچ های زیادی که برای دریافت اطلاعات انجام میدن بهش میرسن، کمکی کرده باشیم برای خرید از ما و یا همکاران خوب دیگه ای که هم مسیر هستند.به هر حال خوشحالم که تونستیم مفید واقع بشیم. اتفافات عالی رقم بزن🙏
0.0 نوشین سیدی
9 اسفند 1404
زمان مراجعه من یه دونه قهوه ای مونده بود. اونم فاکتور کرده بودن. بهم قول دادن 3 روزه تحویل بدن. دقیقا روز سوم صبح تماس گرفتن و تحویل انجام شد. خواستم تشکر کنم. ممنون
0.0 میلاد دولتیاری
23 اسفند 1404
سرکار خانوم سیدی خیلی ممنون از لطفی که به ما داشتید و نظرتون رو ثبت کردید. خشحالم که همه چیز طبق برنامه مشخص شده پیش رفته و از خریدتون راضی بودید.🙏
0.0 لیلا صادقی
10 اسفند 1404
من این مدل کابینو از نزدیک ندیده بودم تماس که گرفتم فروشنده راهنمایم کرد و با دریافت بیعانه فقطمبلغ ارسال فرستادن سازو برام تا بوشهر. نظرات دوستانو خوندم دوس داشتم بگم در خریدش شک نکنید مو نمیزنه با ساز آکوستیک صداشم عالیه استادم اومد سازو که دید کلی ازش تعریف کرد. در خصوص ارسال هم با این که گفته بودن 2 روز طول می کشه اما 1 روزه به دستم سالم سالم رسید. آقایی که حمل ساز منو انجام دادن هم ازشون تشکر می کنم زحمت زیادی کشیدن.
0.0 میلاد دولتیاری
23 اسفند 1404
سرکار خانوم صادقی ممنون از شما که کلی حس خوب به مجموعه انتقال دادید با ثبت نظرتون. خیلی خوشحالم که مجموعه تونسته مفید واقع بشه و ساز دریافتی تون مطابق میل تون بوده. سپاس🙏
0.0 دانش رحیمی
16 اسفند 1404
برخوردشون حرف نداره با صبر زیادی جواب دادن آشنایی من از طریق دوستانم بود که خرید کرده بودن قبلا ازشون. با همسرم سر زده رفتم گالری شون در یک کلام بخوام حرف نهاییم رو بزنم این رفتار که بخوان به زور فروش داشته باشنو اصلا ندیدم.ساز انصافا شیکه هر کسی میاد خونه مون عاشقش میشه.
0.0 میلاد دولتیاری
23 اسفند 1404
جناب رحیمی عزیز خیلی خوشحالم که آداک تونسته مجموعه ای مورد اطمینان برای معرفی از طریق دوستان محترم شما باشه. سعی ما شنیدن نیاز شما، ارائه مشاوره و محصول با کیفیت بالا و براساس نیاز شماست. خوشحالم که در خدمت تون بودم و از مجموعه ما رضایت کامل رو داشتید. به امید اتفاقات فوق العاده برای خانواده محترم بخصوص آنا عزیز🙏
0.0 شیدا نعیم
23 اسفند 1404
2 روز پیش خرید کردم از شیراز
امروز 23 اسفنده و کشور درگیر جنگ فک نمی کردم به این زودی ارسال بشه و خیلی ترس داشتم از سفارش بخاطر شرایط
ساز وقتی رسید دقیقا مثل عکساش بود.همسرم خیلی نگران بود ساز مثل عکس نباشه اما دقیق خودشه. خیلی خیلی خیلی خوبه.
1 روزه به دستم رسید. تشکر
5.0 مجتبی طحان
28 خرداد 1405
من تازه ۲ روزه این ساز دستم رسیده.p225 طرح آکوستیک.
هیچ نگرانی از بابت تهیه این ساز از این فروشگاه نداشتم.کلا نمیشناختم این مجموعه رو.فقط بسنده کردم به نظرات دیگر عزیزان و البته اولین برخورد در تماس تلفنی با شخص جناب دولتیاری و البته قیمت ساز مخصوصا با شرایط اقساطیشون که جایی ندیدم این مدل اقساطی با کمترین سود.جدای از رضایت از کالا که با تصویر هیچ فرقی نداشت و کاملا درست بود، انعطاف ایشون در نحوه پرداخت که کاملا مطابق با میل من با احترام به نظر ایشون پیش رفت و مهمتر برخورد بسیار اخلاق پسندشون که در خرید من خیلی تاثیر داشت.
حتی جهت ارسال دقیقا مطابق با قول ایشون که در لحظه ارسال میشه پیش رفت.طوری که من ۲ نیمه شب ساز رو تحویل گرفتم و اصلا هم اذیت نشدم.ضمن تشکر از راننده محترم و خوش اخلاقشون.
این دو روز که موردی و مساله ای نبوده و انشالله که نخواهد هم بود.ارسال فاکتور دقیق و در لحظه با تمام جزئیات.کم پیدا میشه این مدل رفتار و درست کار کردن.
خلاصه که همه چی تمام.
ساز فوقوالعاده ایه.توی خریدش شک نکنید.
آرزوی موفقیت و برکت در کسب ایشون رو دارم.
0.0 میلاد دولتیاری
30 خرداد 1405
سلام و ارادت آقای طحان عزیز
از اینکه تجربه خرید خودتون رو با این دقت و محبت با ما به اشتراک گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. خیلی خوشحالیم که ساز به سلامت به دستتون رسیده و از انتخابتون رضایت دارید.
تلاش ما همیشه اینه که علاوه بر ارائه ساز باکیفیت، در روند خرید، ارسال و شرایط پرداخت هم بیشترین همکاری و احترام به حقوق مشتریان عزیز رو داشته باشیم. لطف و اعتمادی که به مجموعه ما داشتید برای ما بسیار ارزشمنده.
امیدواریم از نواختن این ساز لذت ببرید و لحظات خوبی باهاش داشته باشید. هر زمان هم سوال یا کمکی لازم بود با افتخار در خدمتتون هستیم.